Claim Me Autofaucet (DOGE)

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
Plaats reactie
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Claim Me Autofaucet (DOGE)

Bericht door eurotalker »

Beste forumleden,
Ik heb nu een autofaucet gevonden die jullie zeker zal bevallen. Aanmelden, even een advertentie wegklikken, en mijnen maar. Iedere 1,5 minuut word er automatisch 75000 DOGE naar je faucethub account geschreven. En deze loopt niet af na een half, heel of twee uur. Deze blijft draaien zolang je de pagina openhoud! Dus jij kan lekker boodschappen doen, een boek gaan lezen, naar je werk ... de autofaucet blijft doordraaien zolang je de pagina openhoud. Is dat even handig! :swing



This is The luckiest Faucet Out there,No Time Expiration No Hidden Mining

Thereʼs no timers or CAPTCHAs;

NOTE: THE SECRET KEY CHANGE 2 times RANDOMLY EVERYDAY, by that I could maximize the payout rate , so make sure to do the claiming process again after that time.

(If the payout rates seem low, just remember that you get out just as much as you put in, and this faucet is much less “labor-intensive” than most.)
Announcements

No ad, , No captcha, No time expiration, No hiddenminer!

http://claimmenow.000webhostapp.com?r=D ... 5R&rc=DOGE
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Claim Me Autofaucet (DOGE)

Bericht door corinasjunk »

Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Claim Me Autofaucet (DOGE)

Bericht door Ashley43 »

willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Claim Me Autofaucet (DOGE)

Bericht door willy »

Plaats reactie