verloren kliks

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

verloren kliks

Bericht door willy »

Ik ben niet de veel-likker normaal, ik klik wel eens heren der wat weg

Maar het verbaasd me enorm hoeveel kliks er verloren gaan, naar niet meer bestaande sites, niet meer bestaande linkspellen en dergelijke, verloren hits naar affiliate (vooral trade tracker) vanwege overload of bad request - Cookie Too Large, of kliks op linken die ik al heb of zou hebben geklikt, m a w dubbele kliks op linkspellen etc

In deze laatste valt me wel op hoeveel kliks er verloren gaan (u hebt al geklikt voor ..... ) en voornamelijk naar de wedstrijd van klikenverdien, waarbij me ook opvalt dat ik zelden klik voor de leider in die stand telkens weer, marcus, bij deze vraag ik me wel eens af of die nog steeds zijn hits haalt via die buitenlandse site of link die eerder al eens werd vernoemd

Vermoedelijk doet de wm geen controle op die hits of heeft hij er gewoon lak aan, waarmee hij dus de eerlijke deelnemers gewoon in de z**k neemt of er zich geen moer van aantrekt
extra
2 Euro
2 Euro
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 feb 2014 08:09

Re: verloren kliks

Bericht door extra »

(u hebt al geklikt voor ..... )
Denk dat dit voornamelijk wordt veroorzaakt door rotator op rotator.
Als mensen hun linkspellink in meerdere rotators laten meedraaien komen ze ook vaker aan de beurt en zul je (u hebt al geklikt voor ..... ) zien.

wanneer ik klik zie ik ook geen site van trade tracker en dat soort sites..
Dat heeft dan weer met je cookies te maken maar eigenlijk bevalt me dat wel dat ik ze tijdens het klikken niet zie... ;-)
Haal mijn cookies dan ook nooit leeg, scheelt weer heel veel laadtijd. (en zit ook niet op die raclame te wachten eerlijk gezecht.)
Online aankopen ALS ik die al doe gaan vaak via de telefoon en niet de laptop waar ik mee klik. Die die cookies plaatsen heeft voor mij dan ook geen zin.

En inderdaad, kom ook nooit kliks tegen van Marcus
Maar die is dan ook al vanaf dag 1 op centjessparen geband wegens valsspelen..
Schijnbaar let niet elke site daarop.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: verloren kliks

Bericht door Christina »

Dat er kliks gaan naar niet meer bestaande sites komt doordat mensen de linken niet verwijderen uit hun rotator.

Eigenlijk geldt voor de affiliates het zelfde; webmasters verwijderen de gestopte campagnes niet.

Wat marcus betreft: die is al zo ongeveer overal van de site afgegooid/geblokkeerd wegens vals spelen.
Ik heb de wm van Klikenverdien hier uitvoerig over gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: verloren kliks

Bericht door Christina »

PS: Als je ziet 404 Header or cookies too large even de cookies van Trade Tracker wissen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: verloren kliks

Bericht door willy »

Vraag is wie wist die en hoe vaak, want je hebt dit bericht in no time terug
Plaats reactie