Accountscore

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Accountscore

Bericht door Nelly »

Omdat het hier over Spaaractief ging en niet over iets wat al jaren aan de orde is
Dit is het accountscore topic, en niet een specifiek Spaaractief topic
En daar dit onderwerp ook vele andere sites betreft, mag ik daar mijn mening over geven
danie72
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:58

Re: Accountscore

Bericht door danie72 »

@Nelly,

Natuurlijk mag je je eigen mening geven maar de laatste dagen ging het over Spaaractief en jij heb het over "klagen".
Ik vind het geen klagen maar meer een waarschuwing voor andere lezers want daar is dit forum voor, niet om leden klagers te noemen.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Accountscore

Bericht door Denise »

Er zit ook een heel groot verschil tussen de sites die accountscores hanteren. Op de ene site daalt het account saldo zo snel, daar kan je nooit op een 5.5 komen, zoals spaaractief, op sommige sites hebben ze vele webshops en vele enquetes waarmee je je accountscore kan ophogen, bij spaaractief niet.
Mijn accountscore begon bij 2.9 wat ik bizar laag vind als je net begint met het invoeren. Iemand bestelde voor mij bij thuisbezorgt, 0.3 accountscore erbij, dus 3.2, maar die is nu alweer verlaagt naar 3,0
Ik vind deze site dus een mega afrader.
Accountsaldo daalt te snel en te weinig mogelijkheden om accountsaldo op te hogen.
Dat is bij andere sites wel beter.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Accountscore

Bericht door Chanel »

Het is ook de bedoeling dat hun er aan verdienen en niet jij ;)
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Accountscore

Bericht door Denise »

ohh :) vandaar :)
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Accountscore

Bericht door Denise »

Bij spaaractief meegedaan aan een enquete, had ook via thuisbezorgt besteld. Accountscore van 2,9 verhoogd naar 6,.. en nu ineens op 10.
Ben ik erg blij mee en kan dus een uitbetaling aanvragen. Maar hoe die score nu ineens berekent is? Maar klaag niet ;)
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Accountscore

Bericht door Bep »

Zinngeld is nu ook een accountscore site geworden. Kan er ergens een verkorte lijst van deze cashback sites gemaakt worden? Nu kon ik dit topic niet terugvinden met zoeken omdat er teveel meldingen waren.

Zinngeld
Spaaractief
Spaarbron
Dit zijn dus geen kliksites meer maar cashbacksites (je moet nl. teveel kopen (+/- €1000,00 besteden) om uitbetaald te worden, je kunt dan beter op de sites zelf eens kijken of je geen korting kunt krijgen zonder deze ellende) en als ze allemaal bij elkaar staan kun je zelf bepalen of je daar nog lid van wil worden. Ik zoek nl hiervoor nieuwe sites die geen accountscore hebben en hopelijk ook niet krijgen. Jammer bij deze zou ik uitbetaald zijn geweest. :cry:
treefrog
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2017 16:55

Re: Accountscore

Bericht door treefrog »

Centmail werkt ook met een accountscore.

Bij Money-express geen accountscore maar wel een cashback, aanmelding of enquetedeelname nodig voor uitbetaling.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

Het blijven dus verplichtingen die niet wettelijk zijn en die de aanbieders ook normaal zelden toestaan

Ik mocht er zelfs geen wedstrijd mee houden zelf
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

@ willy:

Wat bedoel je hier mee:
Ik mocht er zelfs geen wedstrijd mee houden zelf
Plaats reactie