Accountscore

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
marianneap
2 Cent
2 Cent
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2014 15:07

Re: Accountscore

Bericht door marianneap »

Het zou ook prettig zijn als ze erbij zouden zetten hoeveel je accountscore omhoog gaat, heb nu aan verschillende dingen meegedaan en nog maar 5,2 score. Veilig onder die 5,5 grens voor uitbetaling :-(
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

Ja, dat heb ik ze al veel eerder gezegd.

Ook op het spaarprogramma-reviews forum heb ik dat geplaatst.
En ik weet dat ze daar alles hebben gelezen.
Hij heeft me namelijk uitdrukkelijk gevraagd bepaalde quotes daar weg te halen.

Het schijnt allemaal vrij zinloos te zijn en ik weet wat me te doen staat.

Afmelden en het verlies maar weer eens afschrijven. :(
christoph
20 Cent
20 Cent
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:47

Re: Accountscore

Bericht door christoph »

Kan je de betreffende affiliate bedrijven zoals daisycon, tradetracker,.. niet inlichten dat deze persoon mensen verplicht aankopen te doen etc.
Op deze manier kunnen zij mss iets ondernemen zoals deze persoon uitsluiten van affiliate verdiensten.

Want zover ik weet is dat tegen hun regels: mensen verplichten tot aankopen, aanmeldingen, enquetes maken etc.
jol34
1 Euro
1 Euro
Berichten: 98
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:24
Locatie: limmen

Re: Accountscore

Bericht door jol34 »

heb vraag gestelt aan daisycon

kreeg dit terug

Site kunnen je nooit verplichten om iets te doen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

Heb het gevraagd aan Trade Tracker.

Zij zeggen dat GPT's hun eigen voorwaarden stellen aan hun leden, maar het wel in de gaten te houden.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Accountscore

Bericht door kaatje »

Ik had gemaild dat ik recht had op mijn geld en kreeg dit antwoord:
:

We zullen het Tegoed aan Gebruiker uitkeren indien aan de volgende vereisten is voldaan:
Het totale Tegoed bedraagt minimaal € 10,00;
U heeft een verzoek tot uitbetaling gedaan via uw account op de Website;
U hebt het Account vervolledigd met actuele en geldige persoons-, adres- en rekeninggegevens;
Gebruiker voldoende geparticipeerd heeft bij acties van onze adverteerders
U heeft gehandeld in overeenstemming met deze voorwaarden;

Ik heb dus voorheen nog nooit geen inkopen of iets gedaan bij deze site en heb wel een uitbetaling gehad al. Nu zeggen ze dus dat je dit eigenlijk moet want anders kunnen de adverteerders niet blijven bestaan. Tja.. als ik her en der de reakties lees doen er vele dus fake inkopen wat schieten ze daar dan mee op??
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

Ze schieten er niets mee op en dat zal op termijn ook wel blijken denk ik zo.

Voorheen werd je wel betaald, maar toen was Ladymail ook van een andere eigenaar.

En deze zin
Gebruiker voldoende geparticipeerd heeft bij acties van onze adverteerders
is juist waar de onduidelijk ligt.

Er staat wel bij de enquetes en cashback wat de financiële vergoeding is, maar er staat NIET welke invloed het heeft op je accountscore. Dus hoe veel punten je er bij krijgt in je accountscore voor een deelname.

Dat "voldoende geparticipeerd" slaat op je accountscore, dus deelnames.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Accountscore

Bericht door kaatje »

Nu krijg ik dit antwoord:

ls de uitbetaling in een eerder stadium is ontvangen kun je er ook vanuit gaan dat u op dat moment (achter de schermen) een positieve accountscore had.Wij controleren de aangevraagde uitbetalingen altijd, hierop is er achter de schermen dan ook rekening gehouden of leden voldoende participeren bij acties van adverteerders.

Ik zal je wel vertellen dat ik via deze site nog geen enkele actie heb ondernomen bij de adverteerders dus het klopt voor geen meter wat ze allemaal zeggen....
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

Nee natuurlijk klopt het voor geen meter.
Ze hebben pas eind vorig jaar de site overgenomen en in januari de accountscore ingevoerd.
Singeltje
20 Cent
20 Cent
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 jan 2014 08:47

Re: Accountscore

Bericht door Singeltje »

Gelukkig had ik eind vorig jaar nog een uitbetaling van Ladymail mogen ontvangen.

De hele accountscore klopt voor mijn gevoel ook niet.
Het feit dat je uberhaupt verplicht wordt om ergens aan deel te nemen slaat echt alles.

Jaren geleden ben ik gaan zoeken op internet naar mogelijkheden om een extra centje te kunnen krijgen en dat is mij gelukt door het aanmelden bij GPT-s.
Ik denk dat de meeste mensen met een redelijk salaris echt geen mailtjes gaan zitten klikken voor een extra centje. Deze mensen die dus wel wat te besteden hebben, zouden inderdaad een aantal dingen kunnen bestellen, maar die gaan echt niet zitten klikken voor die paar centen per week/maand. Gevolg is dus dat er een andere groep mensen over blijft.

De meeste mensen die dan overblijven zijn die mensen die het ECHT nodig hebben en die dus GEEN geld hebben om iets te bestellen. Men zou eens moeten weten hoe graag ik dingen juist zou willen bestellen maar er geen geld voor heb !!!

Mijn accountscore zal dus never omhoog gaan ook al zou ik deelnemen aan iets gratis bestellen of deelnemen aan enquetes want dat levert te weinig op voor de wm.

Dit is de reden waarom ik, vanaf het moment dat het ingevoerd is, niets meer gedaan heb met deze sites. Mijn accountscore is daar dus al weken hetzelfde en dat is natuurlijk vreemd want het zou elke 24 uur aangepast moeten worden (dus niet).

Het enige wat ik dus al jaren doe is mailtjes klikken en mijn accountscore is de navolgende:
Vanaf 9 januari niets meer gedaan op Ladymail... accountscore is 5.7 en bedrag is 1.15.
Vanaf 9 januari niets meer gedaan op Cash4Ladys... accountscore is 3,1 en bedrag is 9.15
Vanaf 20 januari niets meer gedaan op Extraeuro... accountscore is 4,6 en bedrag is 2,98.

Voor mijn gevoel zou het dus zo zijn, hoe hoger jouw bedrag is wat je al hebt staan (dus die 9.15), hoe lager de accountscore.

Laten ze dan sites oprichten die alleen bezig zijn met cashback vergoedingen geven bij bestellingen maar die zijn er ook al zoveel...

EN ze moeten dan het lef hebben om aan te geven op hun site hoeveel je krijgt voor iets. Nu staat er bij dat je b.v. 10 cent krijgt voor deelname aan een enquete. Daar kan dan toch ook bijstaan hoeveel je krijgt bij je accountscore....

Zo ik heb gesproken :)

Singeltje.
Plaats reactie