global ad share

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door sanne »

Hallo,


Die laatste truc heb ik niet goed begrepen, wil je dat nog een keer uitleggen???
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door sanne »

Hello Sanne,

Your withdrawal request was successfully completed.

$25.00 was paid to your account.

You can also transfer money to other members and help them to upgrade
their accounts.

Remember, help others and they will make you rich!

Please read How It Works page for more information about our program.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

Global Ad Share heeft een zoals onlangs al aangekondigd werd een nieuw level toegevoegd aan de Mini Ad Packs.

Mini Ad packs (old) en Mini Ad Packs (new)
De Mini Ad Pack (new) komt als het ware als een nieuw level voor de Mini Ad pack (old) te staan.

Hoe werkt het dan?

LEVEL1 (Mini Ad pack - new):
Level 1 is a new 3x2 matrix.
Upon cycling level 1, you will receive $20.00 in your cash balance, a new position in level 2.

LEVEL 2(Mini Ad Pack - old):
Level 2 is the original 4x1 matrix. Upon cycling level 2, you will receive $15 in your cash balance.

Als je uit het tweede level komt, dan krijg je niet opnieuw een re-entry in level 1.

De niet ge-upgradede leden kunnen dat nu al aanschaffen, de verwachting is dat de upgrade leden dat 05-04-2014 ook kunnen aanschaffen.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

sanne schreef:Hallo,


Die laatste truc heb ik niet goed begrepen, wil je dat nog een keer uitleggen???

Stel
lid 1 - jij
lid 2 - partner

Lid 1 blijft een ge-upgradede lid, door continue de packs te laten uitlopen en een upgrade na een maand + enkele dagen later wederom met account saldo een upgrade aan te schaffen.
Verder niks!!

Lid 2 is lid geworden via het referral url van lid 1.

Als lid 2 een ad pack koopt, krijgt lid 1 een bonus:

"Every member will receive $1 Sponsor bonus instantly in their account when he/she personally sponsored an upgraded member plus $0.50 commission from the Main matrix. Sponsors also receive $1 of any future purchases made by their sponsored members (including subscriptions but not from Mini purchases). This alone gives sponsors an infinite income potential because everyone can refer an unlimited number of members and members can purchase unlimited number of ad packs."

en

"Sponsors are also rewarded a bonus when their sponsored members cycled at different levels of the U cycler, the P cycler, the P2x2 cycler, the Turbo cycler, and the Mega cycler. This gives sponsors an unlimited amount of income as they can add up very quickly. When your sponsored members purchase ad packs or do well in the matrix systems, you will be rewarded forever."

Dus als lid 2 veelvuldig ad-packs koopt dan profiteert lid 1 daarvan.
En verdient lid 1 dus op de aankopen van lid 2 en lid 2 verdient goed door veel adpacks, dus lekkere dagelijkse inkomsten => meer ad packs = meer inkomsten = winst voor lid 1 en lid 2


Anders gaan die bonussen van die aankopen van ad-packs naar een ander .. snappie?




En mag je meerdere accounts hebben?
De richtlijn op GaS is:

Yes, you can have more than one account. You can use the same email address but must use different usernames. But since there is no limit to the number of Ad Packs you can purchase, there would be no need for multiple accounts unless they are for other members of the family.




Je zou ook kunnen kiezen dat wij niet als eenlingen dit soort dingen ondernemen maar als een team opereren.

Een team is redelijk normaal in dit 'wereldje' en uiteindelijk voor een ieder lucratiever.
Als het team uit 4 leden zou bestaan die elk elke maand $10 investeren, dan kun je dus naast een upgrade ook diverse ad packs aanschaffen.
(en dus de bonus kunnen opschrapen voor het aankopen van die aaankopen)
Bovendien zou je dus als team zijnde 1 link promoten en daar uiteindelijk meer referrals mee kunnen bereiken.
En een grotere downline kunnen bereiken en daar dus ook meer van kunnen profiteren.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: global ad share

Bericht door verdiennice »

Hoe zit het precies met al die levels?

My Main matrix
My Reverse matrix
My U-cycler Level-1
My P-cycler Level-1
My P2x2-cycler Level-1
My Mini Level-1 (NEW)
My Turbo Level-1
My Mega Level-1

Wanneer kom je in 1 van deze levels? En was krijg je als je er in komt?

Ik heb 1 iemand die zich onder mij heeft aangemeld en zij heeft 1 mini adpack gekocht maar ik zie er niets van terug. Ik zou dan 1 dollar moeten krijgen toch? Of moet je daar een upgrade voor hebben?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

Hai,

ik zie dat er nog wel een aantal vragen zijn.
Ik heb me er enigszins in verdiept en zal morgen hier verder op terugkomen.

(if u don't mind en anders ook lol)
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

verdiennice schreef:Hoe zit het precies met al die levels?

M...

Wanneer kom je in 1 van deze levels? En was krijg je als je er in komt?

Ik heb 1 iemand die zich onder mij heeft aangemeld en zij heeft 1 mini adpack gekocht maar ik zie er niets van terug. Ik zou dan 1 dollar moeten krijgen toch? Of moet je daar een upgrade voor hebben?

Je komt in de levels door een adpack aan te schaffen.

Mega cycler
This is a 5-phase, "company forced" 2x1, 3x1, 2x1, 3x1, and 5x1 cycler.


Stel je schaft een Mega Ad Pack aan dan kom je in het eerste level van de Mega Ad packs.
En ik vermoed dat dan het principe geldt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Oftwel, stel:
Ik kocht op 01-04-2014 een Mega Ad Pack, als allereerste.. dan sta ik op plaats 1
Frits koopt op 02-04-2014 ook een Mega Ad Pack, hij staat op plaats 2
Mohammed koopt op 03-04-2014 een Mega Ad Pack, hij staat op plaats 3

Doordat het eerste level van My Mega Level een 'cycler' heeft van 2, schuif ik nu door naar het tweede level en krijg ik een bonus van $5.00
Vanaf 03-04-2014 sta ik dus op plaats 1 in Mega level 2

Als Marie op 04-04-2014 ook een Mega Ad Pack koopt, en dus als vierde schuift Frits ook door naar Level 2 en krijgt hij ook een bonus van $5.00
Vanaf 04-04-2014 staat Frits dus op plaats 2 in Mega Level 2

Niet duidelijk/ wel duidelijk? Klopt wel/ klopt niet? (graag feedback)

Nu het antwoord op vraag 2.

Op de aankoop van Mini Ad Packs zit geen bonus voor de 'upline'.
Deze Mini Ad Packs zijn m.i. ervoor bedoeld om mensen met een kleinere beurs ook de kans te geven te groeien/ verdienen aan dit model. Daarom dus ook geen bonus.
Echter als deze referral na de tweede aanschaf van bijvoorbeeld een Mini Ad Pack doorgroeit naar een upgrade dan krijg je daar wel een vergoeding voor.
Tevens krijg je een vergoeding zodra de referral het eerste level van de matrix doorlopen heeft.

Every member will receive $1 Sponsor bonus instantly in their account when he/she personally sponsored an upgraded member plus $0.50 commission from the Main matrix. Sponsors also receive $1 of any future purchases made by their sponsored members (including subscriptions but not from Mini purchases). This alone gives sponsors an infinite income potential because everyone can refer an unlimited number of members and members can purchase unlimited number of ad packs.

Sponsors (jij) will receive a $5 bonus when sponsored members (jouw referral) completed phase 1.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: global ad share

Bericht door verdiennice »

En wat betekent dit precies?

Afbeelding

Het plaatje mag helaas niet groter. Maar waar sta ik nu in de matrix? Waarom staat er bij: Status: Incomplete.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

jij staat boven het bovenste poppetje

staat complete als alle mannetjes zijn veranderd in namen.

als complete dan jij met je ad pack door naar het volgende level en start je weer als incomplete.

zodra complete krijg je je cycle bonus (omdat je doordraait naar het volgende level)
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: global ad share

Bericht door verdiennice »

ah ok thx.

Dus ik sta nu bovenaan. Maar wanneer kom ik in volgende level terecht? Als iemand een adpack koopt?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Plaats reactie