5 en 8 euromail en vul je zakken

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Christina »

Kaatje bedoeld met 3 sites 8 euromail, 5 euromail en vuljezakken
Ooohhhh..........waar lees je dat dan in kaatje haar tekst? :?
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door verdiennice »

Dit is een discussie topic over die 3 sites.

Kaatje wilde aangeven, denk ik, dat het Maurits al niet lukte met 2 sites dus dat het dan nog moeilijker wordt als je met 3 sites z'n achterstand hebt.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Christina »

Bedankt voor je toelichting :)
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door kaatje »

verdiennice schreef:Dit is een discussie topic over die 3 sites.

Kaatje wilde aangeven, denk ik, dat het Maurits al niet lukte met 2 sites dus dat het dan nog moeilijker wordt als je met 3 sites z'n achterstand hebt.
Inderdaad dat bedoel ik. Maurits heeft toed de sites samengevoegd maar dat heeft ook niet tot een oplossing geleid.....
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Nelly »

kaatje schreef:
verdiennice schreef:Dit is een discussie topic over die 3 sites.

Kaatje wilde aangeven, denk ik, dat het Maurits al niet lukte met 2 sites dus dat het dan nog moeilijker wordt als je met 3 sites z'n achterstand hebt.
Inderdaad dat bedoel ik. Maurits heeft toed de sites samengevoegd maar dat heeft ook niet tot een oplossing geleid.....
En wat wil dat zeggen dan?
Ik had 4 sites met grote achterstanden en ik ben er toch ook gekomen?
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door kaatje »

Tja Nelly ik heb geen idee welke sites jij hebt gehad of nog hebt ik ken je niet maar ik bedoel dat 3 sites wel veel is als je een grote achterstand hebt. En dat geld misschien niet voor iedereen maar zoals ik heb begrepen heeft Centenland er ook alles aan gedaan om de achterstand in te halen wat niet gelukt is. Naar mijn mening is een achterstand van bijna 7 maanden met 3 sites in je bezit wel erg veel. Ik zal een voorbeeld geven: Heb 2 weken geleden een betaling aangevraagd bij euroclix met een leuk bedrag en het staat nu al op mijn rekening. Dat spoort mij dus aan om daar mijn energie in te steken en niet in sites waar je 7 maanden of langer moet wachten. Jullie praten dan steeds om aan acties ed. mee te doen maar als je je geld niet krijgt of er zolang op moet wachten doe ik liever bij een andere site mee waar ik mijn geld wel krijg!!! Heb bij centenland ook vaak meegedaan en wat is het resultaat? Juist ik heb nog geen rooie cent op mijn rekening gehad!!!!
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Nelly »

kaatje schreef:Tja Nelly ik heb geen idee welke sites jij hebt gehad of nog hebt ik ken je niet maar ik bedoel dat 3 sites wel veel is als je een grote achterstand hebt. En dat geld misschien niet voor iedereen maar zoals ik heb begrepen heeft Centenland er ook alles aan gedaan om de achterstand in te halen wat niet gelukt is. Naar mijn mening is een achterstand van bijna 7 maanden met 3 sites in je bezit wel erg veel. Ik zal een voorbeeld geven: Heb 2 weken geleden een betaling aangevraagd bij euroclix met een leuk bedrag en het staat nu al op mijn rekening. Dat spoort mij dus aan om daar mijn energie in te steken en niet in sites waar je 7 maanden of langer moet wachten. Jullie praten dan steeds om aan acties ed. mee te doen maar als je je geld niet krijgt of er zolang op moet wachten doe ik liever bij een andere site mee waar ik mijn geld wel krijg!!! Heb bij centenland ook vaak meegedaan en wat is het resultaat? Juist ik heb nog geen rooie cent op mijn rekening gehad!!!!
Er zijn er vele met jouw en mij die geen betaling hebben gehad en misschien ook wel nooit zullen krijgen
Maar begonnen een jaar geleden niet een beetje de alarm bellen niet een beetje te rinkelen?
En wanneer je dan je energie een aankopen en alles in zo'n site blijft steken dan bestaat er een grote kans dat je de deksel op je neus krijgt
Dat hebben vele al zo vaak meegemaakt, maar leren er schijnbaar niks van
Zo ook het zelfde met die sites met die wazige activiteitspunten of accountscores

En ik vind ook dat sites als euroclicks en dergelijke niet in vergelijking kan staan met kleinere sites/hobbyisten
Met 2 weken je betaling? netjes
Ik heb daar wel eens langer moeten wachten
En dat kan altijd wel een keet gebeuren, daar is niks mis mee
Maar wat zegt dat over een site? niks toch?
Nee het ligt vooral aan de goodwill van de leden, en natuurlijk ook hoe een webmaster daar mee omgaat
En nu zal ik wel weer cru door de bocht komen
Sites waar veel activiteit is kwa acties en aankopen en dergelijk en de webmaster lachend naar het oplopende saldo zit te kijken, zal als een zeepbel uit elkaar spatten (en niet betalen he)
Sites waar acties en aankopen en dergelijk mondjesmaat tot niks is en de webmaster met zijn handen in het haar zit en er alles aan doet toch weer omhoog te komen, zal ook vaak als een zeepbel uit elkaar spatten
Dus ja wat is dan raadzaam om je energie in te steken?

Bij vele leden moet het veel en snel zijn
Maar het achter liggende proces zal een ieder een worst wezen
Word het niet tijd om daar eens wat dieper op in te gaan voor er weer met beschuldigende vingers gewezen word?

Even om terug te komen op je eerste zin
Ik heb nog steeds mijn 4 sites
1 site gaat binnen een paar maanden dicht
1 Site gaat naar het buitenland
1 Site waar ik vandaag weer binnen 12 uur heb kunnen uitbetalen
1 Site "mijn kindje" wat denk ik altijd een uitdaging zal blijven
Dus ja wat zou dat nu over mij moeten zeggen?
Mensen staan zo snel met oordelen klaar
Maar wat weet men nu eigenlijk van de persoon achter de site af?
En zo is het ook over de webmaster waar dit topic over gaat
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door kaatje »

Hoho ik beschuldig niemand ik geef alleen een mening waar dit forum voor bedoelt is. Alarmbellen rinkelen als ze steeds beloven dat ik bijna aan de beurt ben voor een uitbetaling?? Ik zei al eerder dat ik niet weet welke sites jij hebt Nelly dus ik kan en wil daar ook niet over oordelen. Ik zeg alleen mijn eigen ervaringen en ja als ik snel uitbetaald wordt spoort mij dat meer aan als dat ik maanden moet wachten. Wat heb ik er aan om via 5 euromail acties te ondernemen terwijl ik al 7 maanden wacht op een uitbetaling? Dat moet je mij eens vertellen. En ik veroordeel of beoordeel de webmaster niet ik vraag me alleen af of ze de achterstand nog in kunnen halen. Bezit jij soms deze sites Nelly omdat je zo verdedigend uit de hoek komt? Ben je naam nog niet tegengekomen. Ik weet best dat het niet makkelijk zal zijn om een site te beheren en het de leden ook nog zo goed mogelijk naar wens te maken maar als de ene site wel in 2 weken kan uitbetalen en de ander in 7 maanden nog niet ja dan gaan bij mij wel belletjes rinkelen.....
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door Nelly »

kaatje schreef:Hoho ik beschuldig niemand ik geef alleen een mening waar dit forum voor bedoelt is. Alarmbellen rinkelen als ze steeds beloven dat ik bijna aan de beurt ben voor een uitbetaling?? Ik zei al eerder dat ik niet weet welke sites jij hebt Nelly dus ik kan en wil daar ook niet over oordelen. Ik zeg alleen mijn eigen ervaringen en ja als ik snel uitbetaald wordt spoort mij dat meer aan als dat ik maanden moet wachten. Wat heb ik er aan om via 5 euromail acties te ondernemen terwijl ik al 7 maanden wacht op een uitbetaling? Dat moet je mij eens vertellen. En ik veroordeel of beoordeel de webmaster niet ik vraag me alleen af of ze de achterstand nog in kunnen halen. Bezit jij soms deze sites Nelly omdat je zo verdedigend uit de hoek komt? Ben je naam nog niet tegengekomen. Ik weet best dat het niet makkelijk zal zijn om een site te beheren en het de leden ook nog zo goed mogelijk naar wens te maken maar als de ene site wel in 2 weken kan uitbetalen en de ander in 7 maanden nog niet ja dan gaan bij mij wel belletjes rinkelen.....
Ik kan je ook niet meer als gelijk geven dat je op sites die snel betalen activer bent, dat doet iedereen neem ik aan
" Wat heb ik er aan om via 5 euromail acties te ondernemen terwijl ik al 7 maanden wacht op een uitbetaling? Dat moet je mij eens vertellen"
Wat heb je eraan om op een site waar je al ruim 9 maanden op een betaling wacht mee te doen aan acties?
Waar je regelmatig belooft word dat je snel aan de beurt bent met je betaling, wat maar niet komt
Terwijl je van je eigen al weet dat je meedoet aan acties, en ook van andere lees
Dus er is wel inkomsten
Hoelang blijf je dan in die beloftes geloven, wat toch niet gebeurt?
Ikzelf heb daar geen 9 maanden voor nodig
Vorig jaar juli had ik een betaling aangevraagd en toen was het al spannend en na de aanvraag heb ik alleen maandelijks wat banners geklikt om actief te blijven en zitten wachten op mijn betaling, die niet kwam

Ik denk dat wanneer je de energie in andere sites had gestoken dat die betalingen wel vlotter zou verlopen
Sites waar inkomsten binnenkomen betalen over het algemeen ook sneller uit, uitzonderingen daar gelaten
En ja de webmaster van 5 euromail enzo ken ik al zo'n 7 jaar en zo zijn er wel meer oudwebmasters
Maar ik kan me niet indenken dat deze webmaster de leden de mond snoert met loze beloftes

Nee ik ben geen webmaster van 5/8 euromail of vuljezakken
Maar ik weet als geen ander wat het is om deels ongewild in zwaar weer te zitten met je sites
En wanneer ik weet dat een webmaster er van alles aan doet om zijn hoofd weer boven water te krijgen, dan ben ik daar solidair mee
In onze zware tijden heeft hij ons altijd moed in gesproken, net als diverse andere webmasters
En nu laat ik hem ook niet vallen
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: 5 en 8 euromail en vul je zakken

Bericht door kaatje »

Kijk dat bedoel ik dus. ik ken de webmaster niet net zomin als dat ik Maurits kende maar ik geloofde er steeds in dat hij niet loog en dat er een uitbetaling aan zat te komen. daarom blijf ik lid omdat ik toch geloof in die mensen en ze ook de kans wil geven. Daarom zeg ik al ik veroordeel of oordeel niet en ik ben heel geduldig maar om steeds geld er op toe te geven dat is niet mijn inzet om aan spaarprogramma's mee te doen en ik denk dat vele zo denken. En ik heb bij 5 euromail al een uitbetaling open staan en bij de andere twee ben ik ook bijna zover dus om dat te laten schieten is ook jammer maar het geloof in dat er een uitbetaling komt wordt wel steeds minder helaas......
Plaats reactie