Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door kaatje »

Ik denk dat deze post een onterechte is!! Als je jezelf iets meer zou laten informeren of wat vaker op het forum zou komen zou je kunnen weten waarom de uitbetalingen van het "oude" Arola nog steeds niet gedaan zijn!!

Kijk hier maar eens en reageer dan op een terechte manier!! http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=1574
Dus ik moet elke dag alle forums en topics nagaan om te weten te komen wat jullie aan het doen zijn? Nou ik dacht het niet daar heb ik geen tijd voor. Ik vind als er veranderingen bij een site zijn ze dat gewoon aan de leden moeten melden of het nu een accountscore betreft of een overname of wat dan ook. Ik heb dat bij Arolaclicks niet gezien maar het kan dat toen mijn account al verwijderd was dat weet ik dus niet. En wat ik gepost heb is niet ten onrechte want het is gewoon waar. En om zomaar een account verwijderen zonder reden dat slaat nergens op. Daarbij reageerde ik op uitbetalingen langer dan 3 maanden open want ik heb nooit een uitbetaling gehad.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Christina »

@ Kaatje:

Arola-Clicks is net als een aantal andere sites verdwenen door de problemen van DDM Projects.
Deze webmasters zijn dus hun sites kwijtgeraakt.
En dat kun je hier lezen: viewtopic.php?f=3&t=1574

De meeste webmasters zijn met een nieuwe site teruggekomen en dat heeft ze flink wat geld gekost.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 596
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Arola-Clicks »

En daar wringt nu net de schoen, Arola, en nog een flink aantal sites, konden domweg hun leden niet eens een mail sturen omdat we van de 1 op de andere dag offline waren!! Let wel, buiten onze schuld om!!

En je account verwijderd, dat is het zelfde als hierboevn, dit is buiten mijn en al die andere Webmasters hun schuld om gebeurd door het disfunctioneren van DDM, wij konden hier dus helemaal niets aandoen, we hadden hier domweg geen enkele keuze in, deze keuze is ons opgelegt!!

En nu back on topic.
Laatst gewijzigd door Christina op 29 feb 2016 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is onnodig steeds de voorgaande teksten te quoten.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door kaatje »

Arola-Clicks schreef:En daar wringt nu net de schoen, Arola, en nog een flink aantal sites, konden domweg hun leden niet eens een mail sturen omdat we van de 1 op de andere dag offline waren!! Let wel, buiten onze schuld om!!

En je account verwijderd, dat is het zelfde als hierboevn, dit is buiten mijn en al die andere Webmasters hun schuld om gebeurd door het disfunctioneren van DDM, wij konden hier dus helemaal niets aandoen, we hadden hier domweg geen enkele keuze in, deze keuze is ons opgelegt!!

En nu back on topic.
Ik geef jullie ook niet de schuld ik reageerde enkel op deze topic. Ik wist van dit alles niks af alleen dat opeens mijn account weg was. Omdat mijn uitbetaling een relatief klein bedrag was heb ik verder weinig actie ondernomen. Het is jammer dat het met sommige sites zo moet lopen maar goed we gaan gewoon verder met de leuke sites. :D
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Christina »

@ Kaatje:
Als je op het forum een abonnement neemt op bepaalde topics, zoals de Nederlandse Programma Discussie dan blijf je beter op de hoogte van wat er speelt.
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door nachtvlinder »

onzesterlinken, betaling aangevraagd op 18 november 2015, tot op dit moment nog niets op mijn rekening gezien.
Al een aantal malen een mail gestuurd.............. helaas wordt er niet op gereageerd, er is éénrichting verkeer.
Er worden wel mails verstuurd vanuit onzesterlinken maar antwoorden op mail gebeurd dus niet.
Mawitka
10 Euro
10 Euro
Berichten: 402
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:11

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Mawitka »

Bij mij hetzelfde:
aangevraagd 14-07-2015
verschillende keren gemaild.
Nooit antwoord.
De aanvraag is nu foetsie.
Er staat nu dat ik dl's kan aanvragen.
Weet niet of ik dit moet doen.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door kaatje »

Christina schreef:@ Kaatje:
Als je op het forum een abonnement neemt op bepaalde topics, zoals de Nederlandse Programma Discussie dan blijf je beter op de hoogte van wat er speelt.
Bedankt voor de tip ik heb het gelijk gedaan :D
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door verdiennice »

mail2cash...


iemand hier laatst nog door uitbetaald?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 736
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Denise »

duurde bij mij wel even, na emails te hebben gestuurd 2-7-2015 uitbetaald gekregen
Plaats reactie