todayhosting / yebbi SCAM MAIL
Geplaatst: 11 jul 2014 20:40
is er iemand hier die todayhosting kent of yebbi
deze mail kreeg ik 3x ik heb nog nooit iets daar besteld
Betreft: Aanmaning
Geachte klant van Yebbi,
Onlangs hebben wij u een overzicht met uw openstaande rekeningen toegestuurd. Helaas hebben wij tot op heden geen betaling van u mogen ontvangen. Wij verzoeken u daarom het openstaande bedrag binnen 10 dagen aan ons over te maken. Helaas zijn wij anders genoodzaakt de wettelijke rente en incasso kosten van 15% van het totaal bedrag met een minimum van 40 euro aan u door te bereken, alsook zullen we uw dosier doorsturen aan Credifin-Nederland B.V. incasso om de vordering verder te incasseren met alle bijkomende kosten voor u.
U kunt het openstaande bedrag gemakkelijk overmaken via iDeal en onze vele andere betaal methodes.
Boekingstekst Factuurnr. Datum Te betalen Betaald Saldo
Deelname Yebbi 84949 27-06-2014 -22,98 EUR
Ordersaldo -22,98 EUR
Uw saldo: -22,98 EUR
Reeds overgemaakte bedragen en retouren zijn tot en met 27-06-2014 (onze boekdatum) verwerkt. Mocht u de betaling reeds aan ons hebben overgemaakt, beschouwt u dit schrijven dan als niet verstuurd, bent u het niet eens met de factuur? Belt u ons dan op onderstaand nummer.
Heeft u nog vragen? U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur op 0909-4133500 onder box-nummer: 112747.
Klik hier om uw openstaande saldo online te betalen!
Met vriendelijke groet,
Thomas de Groot
Afdeling finance Yebbi
en deze
eachte leden van Yebbi,
Wegens onderbezetting in ons call-centrum hebben we een pagina gemaakt waar u direct uw account kunt opzeggen, klik hier om er heen te gaan, dit moet helaas wel tegen een kleine vergoeding, als u het gratis wil kunt u het beste ons bellen, het nummer vindt u hier.
Als u via bovenstaade link uw account direct laat opzeggen dient u wel rekening te houden met een verwerkingstijd van maximaal 4 weken, wilt u uw account direct opzeggen kunt u beter bellen, als u uw account direct laat opzeggen is er ook een risico dat uw aanmelding niet doorkomt door de drukte, dit zou zonde zijn omdat het u dan toch weer 2,50 heeft gekost, daarom adviseren we u ons te bellen, vanavond zullen we met meer mensen in ons call-centrum zijn om uw oproepen te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Tomas Muller
Afdeling ledenbeheer van Yebbi
deze mail kreeg ik 3x ik heb nog nooit iets daar besteld
Betreft: Aanmaning
Geachte klant van Yebbi,
Onlangs hebben wij u een overzicht met uw openstaande rekeningen toegestuurd. Helaas hebben wij tot op heden geen betaling van u mogen ontvangen. Wij verzoeken u daarom het openstaande bedrag binnen 10 dagen aan ons over te maken. Helaas zijn wij anders genoodzaakt de wettelijke rente en incasso kosten van 15% van het totaal bedrag met een minimum van 40 euro aan u door te bereken, alsook zullen we uw dosier doorsturen aan Credifin-Nederland B.V. incasso om de vordering verder te incasseren met alle bijkomende kosten voor u.
U kunt het openstaande bedrag gemakkelijk overmaken via iDeal en onze vele andere betaal methodes.
Boekingstekst Factuurnr. Datum Te betalen Betaald Saldo
Deelname Yebbi 84949 27-06-2014 -22,98 EUR
Ordersaldo -22,98 EUR
Uw saldo: -22,98 EUR
Reeds overgemaakte bedragen en retouren zijn tot en met 27-06-2014 (onze boekdatum) verwerkt. Mocht u de betaling reeds aan ons hebben overgemaakt, beschouwt u dit schrijven dan als niet verstuurd, bent u het niet eens met de factuur? Belt u ons dan op onderstaand nummer.
Heeft u nog vragen? U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur op 0909-4133500 onder box-nummer: 112747.
Klik hier om uw openstaande saldo online te betalen!
Met vriendelijke groet,
Thomas de Groot
Afdeling finance Yebbi
en deze
eachte leden van Yebbi,
Wegens onderbezetting in ons call-centrum hebben we een pagina gemaakt waar u direct uw account kunt opzeggen, klik hier om er heen te gaan, dit moet helaas wel tegen een kleine vergoeding, als u het gratis wil kunt u het beste ons bellen, het nummer vindt u hier.
Als u via bovenstaade link uw account direct laat opzeggen dient u wel rekening te houden met een verwerkingstijd van maximaal 4 weken, wilt u uw account direct opzeggen kunt u beter bellen, als u uw account direct laat opzeggen is er ook een risico dat uw aanmelding niet doorkomt door de drukte, dit zou zonde zijn omdat het u dan toch weer 2,50 heeft gekost, daarom adviseren we u ons te bellen, vanavond zullen we met meer mensen in ons call-centrum zijn om uw oproepen te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Tomas Muller
Afdeling ledenbeheer van Yebbi